Underbart med lite tur ibland

Den här veckan har jag bara blivit gladare och gladare, de börja med att typ en timma innen vi åkte i Torsdags så kom mamma hem med min Onepiece  och sen nån minut efter de ringer de en tjej från Telia. Och hon säger att jag kan komma och hämta min Iphone. Fatta glad jag va den dagen asså, de går inte att beskriva.
och om inte de va nog!! min data har ju vart sten död nu i flera månader känns de som, men sen idag tänkte jag att va fan efter som den inte funkar kan jag ju grejja lite med den. Så jag plocka fram en skruvmejsel och börja skruva, men inget hände men tamme fan efter att jag satt dit alla delar igen så funka den bra som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2011-02-16 @ 21:58:16
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Va de nått du ville?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Va de nått du ville?

Trackback
RSS 2.0