Rätt ska vara lätt

Jag måste nog vara den ända personen på joden som är perfekt från topp till tå men ändå består av massa fel, jag skulle kunna räkna upp en miljon med saker som absolut inte är bra med mig men jag kan ju inte dela med mig av hela miljonen heller så här kommer de 12 stycken

- Störig
- Dålig personlighet
- Otrevlig (mot folk jag inte känner & inte tycker om)
- Ser ner på folk
- Sämst på att visa vad folk betyder för mig
- Blir arg allt för lätt
- Pratar mycket skit om folk som jag inte ens känner
- Går alltid efter första intrycket och efter de ändrar jag knappast min åsikt
- Kan hata folk som inte gjort mig nått eller som jag aldrig pratat med
- Pratar FÖR mycket
- Säger saker jag inte borde
- Grym på att svika folk.
.
Men jag består inte bara utav skit heller:
.
- Folk som är trevligt mot mig är jag trevligt mot
- Är för de mesta glad
- Envis som en gris
- Accepterar lätt folk som mina vänner
- Älskar mina vänner från toppen till botten
.
Ja men med de här ville jag bara få ut att jag faktiskt kan erkänna mina brister, fast de händer inte allt för ofta att jag gör de.

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Lilla vän. Du är perfekt som du är. Det ända felet med dig är att vi inte träffas lika ofta som vi gjorde förut. Oj, det felet är ju inte bara ditt fel. Så du är fel fri för mig! :)

2010-12-25 @ 23:14:43
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: Mikkan

Yes, det måste vi! ♥

2010-12-26 @ 03:02:47
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: petra

du menar " nån t*** snodde den" hahaha fast denna gång snodde du av dom ;)

2010-12-27 @ 22:40:49
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: Ida

gumman du är perfekt för den du är !

2010-12-30 @ 20:21:16
Postat av: Ida

gumman du är perfekt för den du är !

2010-12-30 @ 20:21:36
Postat av: Anonym

feg är du också

2011-02-03 @ 14:54:00

Va de nått du ville?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Va de nått du ville?

Trackback
RSS 2.0